Parę słów/ A few words about me

Anna nominowała mnie do nagrody, za co pięknie dziękuję. Zasady zabawy zakładają, że odpowiadam na serię pytań. Cóż mam nadzieję, że nie zanudzę i całość nie zabrzmi jak to ktoś nazwał „żalami małolaty”. Nie każdy codziennie ma świetny humor.  



1.Twoje największe marzenie?

Dobrze przeżyć swoje życie. Żyć tak by móc spokojnie patrzeć na swoje odbicie w lustrze. Nie mieć poczucia przegrania, zmarnowania swego czasu na ziemi. Może kiedyś uda mi się założyć rodzinę jak jakimś boskim cudem spotkam właściwego mężczyznę, a jak nie to po prostu kontynuować pracę.

2.Twoje życiowe Credo?

Żyj i daj żyć innym.

3.Czy masz coś do ukrycia?

Nie.. no dobra czasem oglądam komedie romantyczne

4.Co według Ciebie jest podstawą poczucia szczęścia?

Życie w zgodzie ze swoim sumieniem i wyznawanymi wartościami. Brak poczucia winy i poczucia krzywdy, czyli spokój ducha. Poczucie bezpieczeństwa, że na drugi dzień wszystko się nie skończy i nie zostaniemy z niczym. Czyli luksusy dostępne nielicznym.

5.Najlepsze lekarstwo na dołek?

Nie mam. A te co mogą pomóc są dla mnie niedostępne. Czekolada i koniak pomaga na chwilę.

6.Gdzie szukasz źródeł inspiracji życiowej?  

W książkach.

7.Kluczem do szczęścia jest...

Spokój wewnętrzny.

8.Czy egoizm to zła cecha?

Odrobina zdrowego egoizmu jest niezbędna, abyśmy nie byli przez wszystkich wykorzystywani. Człowiek musi się cenić i szanować, bo inaczej nie zazna szacunku.

9.Czego nigdy nie wyznałabyś partnerowi?

Nie wiem

10.Czym jest dla ciebie pasja?

Czymś co nas zagrzewa do pracy i sprawia, że praca to przyjemność a nie obowiązek. Coś co daje nam przyjemność z pracy i poczucie jej sensu.

11.Czy wierzysz w Jedyną Wielką Miłość?

Nie. Nie wierzę ani w jedyną miłość ani żadną inną, to coś co się zdarza innym.

12.Dokończ zdanie:'jeśli człowiek prawdziwie kocha,to...'

rozświetla każdy dzień promieniami słońca,  problem czyni rozwiązywalnym.


******ENG******************

There is blogger festivity in which owners are answering questions about themselves, interests and beliefs. I was nominated by Anna to ask twelve questions concerning world view. So, I will take part in festivity described  and hope my answers  won’t be boring.
There is blogger festivity in which owners are answering questions about themselves, interests and beliefs. I was nominated by Anna to ask twelve questions concerning world view. So, I will take part in festivity described  and hope my answers  won’t be boring.



1.The most important plan/dream for future live?

I just want good live with no problems with my conscience. I want to be genuine towards myself and people around. No impression I lose my live here I did something wrong. One day maybe, I will be so lucky to have my own family and God let me met a responsible man who I may trust. If not I will continue my working.

2.What is credo of your live?

Live and let live

3. Do you have anything to hide?

No. Really? Ok, ok sometimes I watch romantic comedies.


4. What is essential for happiness?
Live in the way your conscience tells you. No sense of guilt and no sense of harm. Be cheerful optimist. Feel save and be sure my live is not going to collapse tomorrow. All of this is a luxury, few are happy enough to achieve it.

5. What to do if you feel blue?


I have no cure, no real cure is available for me, only a chocolate and cognac. This help for a little moment.


6.Yout live – inspiration source? 

Books

7.Key to the happiness...
Inner peace.

8.Do you consider egoism as a bad trait?

No, I believe we need to be a little egoist. We need to say ’no’ otherwise others will use us. We need to know we are valuable, we need to respect ourselves then and only then others will do the same.


9.Anything your partner will never know about you ?

nothing

10.What is your definition of the passion?

I believe passion is something changing our work from duty into pleasure. This is passion that make our work valuable.


11.Do you believe in the only one and true love ?

No. I believe love is true only in a fairytales. Love is something that happen to others.


12. '  Finish the sentence” ‘When your love is true, then..’

Every day in light by a sunlight and every problem is solvable.

18 komentarze:

  1. Of course! :)

    Dzięki, Erinti. Myślę, że te łańcuszki to jednak niezły - i niezobowiązujący - sposób na wzajemne poznawanie się w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to może wiele wyjaśnić i pozwala poznać człowieka.

      Usuń
  2. Ja Cię praktycznie nie znam, więc z zainteresowaniem to przeczytałem. Można poznać kogoś trochę bardziej dzięki takim wyróżnieniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wyróżnienia wiele mówią fakt. Zwykle nie biorę udziału w łańcuszkach, ale pomyślałam, że mogą napisać nieco o sobie dla moich nowych Gości.

      Usuń
  3. Nooo i wreszcie kilka ciekawostek o Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę pisać częściej jakby to ludzi interesowało. Ja nie patrzyłam na moje życie jako na tyle ciekawe, ale.. widząc po ilości osób on-line chyba powinnam częściej pisać o sobie. I także po angielsku patrząc ile mam wejść zza granicy

      Usuń
    2. Jakoś tak się utarło, że ludzie lubią wiedzieć z kim mają do czynienia :)

      Usuń
    3. Wiem sama też jestem ciekawa

      Usuń
  4. Przyznaję, że byłem ciekawy Twoich odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że odpowiedzi były interesujące

      Usuń
  5. Kiedy jeszcze niedawno blogowałem na onecie (artklater.blog.onet.pl) brałem udział w podobnych zabawach i wygają mi się sympatyczne. Nie zabijałbym się dla nich. Jednakże Annę bardzo szanuję i cenię, nawet gdy przerzucamy sie drobnymi złośliwościami. Blog prowadzę przede wszystki dlatego, by móc podzielić się tak poglądami jak i uczuciami z moimi komentatorami. Jak na razie udaje mi się.
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju ja zasadniczo z tego samego powodu zaczęłam pisać. I naprawdę mi miło jak ktoś mnie wyróżnia i docenia, każde wejście i każdy komentarz są dla mnie dowodami, że napisałam coś ważnego.

      Usuń
  6. Czcigodna Erinti
    A ja najbardziej Ciebie cenię za realizm i inteligencję. Przejawiające się choćby w odrzucaniu absurdalnej bohaterszczyzny pokroju absurdalnego kultu wszelakich powstań, definitywnie przegranych już w chwili ich wybuchu. Oraz za umiejętność oddzielenia wiary w Istotę Wyższą od niektórych uzurpacji ludzi mieniących się Jej ziemskim personelem. Rzadkie to dzisiaj cechy i nie ukrywam że bardzo miłe mojemu sercu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zaskoczyłaś mnie i nie sądzę też,żebym ja zaskoczyła Ciebie:)I to chyba bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, erinti, kiedyś na onecie prowadziła blog młoda dziewczyna - małgosia. dużo pisała o sobie a potem tego żałowała, choć moim zdaniem to nie było w jej pisaniu nic złego.nie pisała o żadnych szczegółach, ale byli tacy, co jej dokuczali podobno. szkoda mi było bardzo, że tak się dzieje. powinnaś ją pamiętać....
    czasem lepiej pisać o sobie mniej.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jacy są ludzie: zawsze się czepną. Jednym się nie podoba pisanie o polityce, drugim o dzieciach a trzecim o domowych pupilach. Trzeba takich zlać i robić swoje

      Usuń